جامعه مجازی چچلا

توی دنیا
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین

توی دنیا  دوتا نا بینا میشناسم  یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی  یکی من که کسی جز تو ندیدم

 

توی دنیا

دوتا نا بینا میشناسم

یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی

یکی من که کسی جز تو ندیدم



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:19---31 ارديبهشت 1393
زندگي برايم بسيا دشوار شده است وقتي نه ياري ،نه خاطره اي نه جاني باشد چگونه سخت نباشد

محمد
ساعت7:18---29 ارديبهشت 1393
اسمان هر كس به معناي معرفت اوست يقين دارم اسمانت بي انتهاست

محمد
ساعت7:16---29 ارديبهشت 1393
تو انجا من اينجا.... مشكل از ما نيست نيمكت هاي دنيا را بد چيده اند ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 15:59 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 236940
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?